סיפור הצלחה

ככה יצרנו מעל 100 לידים למכירת מייבשי כביסה על גז תוך פחות מחודש ובתקציב של 1,000  ₪

מטרה

חברת גזגל הינה חברה ארצית העוסקת בתחום הגז בישראל, החברה נוסדה בשנת 1989 ומאז מספקת מוצרי גז שונים ברחבי הארץ.

גזגל פנו למשרד אביה במטרה לקדם מכירה של מוצרים שעובדים על גז (עלות ממוצעת למוצר 3000 ש״ח).

1,900+ חשיפות 

תוך פחות מחודש 

אמצעים

גזגל הגיעו עם הנכסים: אתר החברה ודף הפייסבוק שלהם יחד עם תקציב חודשי התחלתי לפרסום של 1000 ש״ח בחודש.

גדילה של 150% 

בתנועה לאתר בשבועיים בלבד

אסטרטגיה

צוות אביה ביצע פלנינג מעמיק, חקר את המוצר והעסק לעומק, את השוק והמתחרים. לאחר מיכן בנה אסטרטגיית פרסום בדיגיטל הכללה קמפיינים בפייסבוק ובגוגל ולבסוף יצר גאנט פרסום תלת חודשי במטרה להשיג את יעדי הלקוח.

100 לידים איכותיים

בתקציב מוגל של 1000 ₪

תוצאה

הקידום בדיגיטל התחיל מעלויות של כ- 50 ש״ח לליד, בוצע ניתוח נתונים ואופטימיזציה באופן שוטף, ולאחר כחודש של הקמפיין באוויר  תוצאות הקמפיין עמדו על עלות של כ-3 ש״ח לליד.

בסוף החודש הראשון של הקידום לגזגל הגיעו ללקוח מעל ל-100 לידים איכותיים!

תגובת הלקוח:

יש המון לידים, אבקש להוריד את תקציב הפרסום בחודש הבא כי אין מספיק עובדים לטפל בכל העבודה שנוצרה.

מזעור עלות ליד

מ-17.87 ₪ ל-3.13 ₪ לליד

רוצים גם להפוך לסיפור הצלחה?