קידום מקומי בגוגל – GMB

גוגל לעסק שלי (Google My Business), או יותר נכון… שלכם.

אם יצא לכם לראות מלבן עם מיקום עסק או שירות במפות של גוגל לצד תמונה של העסק, עם תיאור של העסק, שעות הפתיחה של העסק, מוצרים שהעסק מוכר והמלצות על העסק – זה GMB.

זהו כלי נוסף לקידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

 

למה חשבון GMB חשוב לעסק שלכם? כי הוא יכול להבליט אותו ומעלה את האמינות שלו בעיניי הגולשים באופן אורגני. חשבון GMB מתבסס בעיקר על חיפוש מקומי – מה מחפשים, איפה העסק נמצא ומה המרחק בין מי שמחפש לעסק שלך. אל דאגה, גם אם לעסק שלכם אין מיקום פיזי והוא חנות אינטרנטית – עדין אפשר ורצוי ליצור לו חשבון גוגל לעסק.

 

באמצעות חשבון GMB תוכלו:

✔ למקם את העסק שלכם במפות של גוגל

✔ לעדכן את שעות הפתיחה של העסק שלכם

✔ להוסיף פרטים ליצירת קשר כמו טלפון, מייל וכתובת האתר שלכם

✔ לקבל דירוג והמלצות מאנשים שמכירים וביקרו או נעזרו בשירותים שלכם

✔ להגיב לביקורות שכתבו עליכם

✔ להוסיף תמונות של העסק שלכם

✔ להציג כתבות מתוך האתר שלכם

✔ לראות את פעילות הגולשים כלפי העסק שלכם:

  • להבין מהן מילות החיפוש שמצליחים למצוא דרכן את העסק שלכם בגוגל
  • האם התקשרו אליכם דרך מספר הטלפון שהוספתם ל-GMB? כמה התקשרו?
  • האם נכנסו לאתר שלכם דרך GMB?כמה נכנסו?
  • האם צפו בתמונות של העבק שלכם? כמה צפו? 

 

ככל שהמידע בחשבון GMB יהיה מדויק יותר, ומפורט יותר, ככה הסיכויים שהוא יופיע למעלה יותר. כדאי להקפיד לעדכן את המידע על העסק שלכם מדי פעם, כדי לרענן את הרלוונטיות שלו לתוצאות החיפוש.

צריכים קידום לעסק שלכם? צרו קשר!

דילוג לתוכן