מיתוג
להרבה עסקים יש איזו תפיסה שמיתוג זה פשוט לוגו יפה, אז זהו שלא.
מיתוג הוא משהו על זמני, הוא חייב להיות רלוונטי בכל זמן ובכל מקום (בו אתם מוכרים את המוצר או השירות).
צריך להבין שלוגו זה סימן זיהוי של העסק, הלקוח צריך לראות אותו להבין ישירות שמדובר בעסק שלך.
תסתכלו על עצמכם כלקוחות ותשאלו את עצמכם מה גורם לכם לקנות מוצר מסוים? מה גורם לכם לבקר בעסק כזה או אחר? ומה גורם לכם להתרחק ממוצר, שירות, חנות או מותג כזה או אחר?
הרי לא כל עסק ששללתם בהכרח ביקרתם בו, יש עסקים שללתם בהתבסס על איך שהם נתפסים, נראים, או מה שהם משדרים.
בצוות אבי'ה אנו מתחילים עם תדרוך מאת הלקוח בו אנו מקבלים מושגים על אופי העסק, ה DNA שמרכיב אותו ולומדים להכיר כמה שיותר מקרוב. משם אנו ממשיכים למחקר שוק ותחום, קריאטיב מגיע בשלב זה וכך התהליך נמשך עד לקבלת התוצר הסופי בו אנו מציגים את המיתוג החדש של העסק.
תהליך זה משפיע המון על ניראות החנות, המשרד והאתר כמו כן על האופן בו הפרסומות ידברו אל קהל הלקוחות שלכם.
עסק עם מיתוג טוב, זה עסק עם אופי ובסיס חזק.