סתם כותבים לכיף…
כיצד לייצר רשימת מילות מפתח המתאימה ביותר עבור העסק שלך?
הידעתם כי ישנה חשיבות רבה להצלחה של עסקים כיום על ידי יצירת מילות מפתח מתאימות להעלאת קמפיינים באמצעות שימוש הפלטפורמה של מנוע החיפוש של גוגל
יצירת סרטון שיווקי, מה הסוגים שקיימים ומה הסרטון הכי טוב לעסק שלי?
בעולם הדיגיטל שבו יש פרסומות בכל מקום, לא תמיד אפשר לבלוט רק עם פרסום סטטי. כשנכנסים לרשתות החברתיות, כל כמה פוסטים תופיע מודעת פרסומת ממומנת
מהם הגדלים לתמונות וסרטונים בפייסבוק?
פייסבוק הינה אחת הפלטפורמות המובילות להעלאת תכנים ברשת. בפייסבוק ניתן להעלות סוגים שונים של תכנים, טקסט, תמונות, לינקים, סרטונים, לייבים, מוצרים ועוד.כבעלי עסק, פרסום תכנים
מהו קריאייטיב ולמה זה חשוב לעסק שלי?
מהו בכלל קריאטיב? בעולם משרדי הפרסום קריאטיב זה תחום היצירה, תחום בו לוקחים עסק, נושא או כל דבר אחר והופכים את צורת העברת המסר שלו
ממה מורכב מיתוג?
להרבה עסקים יש איזו תפיסה שמיתוג זה פשוט לוגו יפה, אז זהו שלא. צריך להבין שלוגו זה סימן זיהוי של העסק, צריך לראות אותו וישר
איך ליצור דף עסקי בפייסבוק?
יצירת דף עסקי בפייסבוק זה הבסיס של כל עסק כיום. בד״כ הנוכחות הראשונה של עסק בדיגיטל היא בפייסבוק, למה? כי זה לא עולה כסף ויכול
אסטרטגיה שיווקית לעסק
אסטרטגיה שיווקית היא התכנון המעמיק שיש לעשות לפני שמתחילים לפרסם. כמו בכל תחום, תכנון הוא החלק המרכזי בעבודה שיש לבצע, אם זה בבניית בית, ברכישת
קידום אורגני, SEO לעסק, איך זה עובד?
כבר שמענו פעמים רבות שאמרו ש"הפרינט מת": לאחר שהאינטרנט הגיח לאוויר העולם, כשהתפרסם הבאנר הראשון, ומאז שקמפיינים דיגיטליים החלו לצוץ כמו פטריות בגשם. אז נכון
הפרסום הקלאסי – פרסום אופליין OFFLINE לעסק
פרסום אופליין נחשב לשיטת פרסום מסורתית – פרסום בעיתונים ומגזינים, ברדיו, בשלטי חוצות, פליירים, הזמנות, כרטיסי ביקור וגם כל מוצר נלווה לעסק שלכם שהלוגו שלכם
בניית אתר לעסק, למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון?
בעידן בו אנחנו חיים, עסק בלי אתר הוא עסק שהנוכחות הדיגיטלית שלו קטנה באופן משמעותי מעסק עם אתר. החשיפה שעסק יכול לקבל מעצם מציאת האתר
6 טיפים לקידום יעיל בפייסבוק
כיום, כמעט לכל בעל עסק יש נוכחות דיגיטלית בפייסבוק. הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לכל עסק ליצור דף עסקי בחינם בו בעל העסק יכול להעלות תכנים,
מזה פרסום בדיגיטל?
אפשר להגיד, שבמאה ה-21 פרסום בדיגיטל הוא הפרסום הכי חזק, חשוב ומוכר לעסק. פרסום בדיגיטל זה עולם בפני עצמו, זה עסקים שלמים, זה בעלי מקצוע
למה כדאי לפרסם בפייסבוק?
כל אדם שחי על פני כדור הארץ יודע שפייסבוק היא אחת הפלטפורמות המובילות לפרסום בדיגיטל. אינספור מודעות ממומנות רצות ביום מאינספור בעלי עסקים שונים. כולם
האם עדיין משתמשים בפרינט כשיטת פרסום לעסק?
כבר שמענו פעמים רבות שאמרו ש"הפרינט מת": לאחר שהאינטרנט הגיח לאוויר העולם, כשהתפרסם הבאנר הראשון, ומאז שקמפיינים דיגיטליים החלו לצוץ כמו פטריות בגשם. אז נכון
ההיסטוריה של פייסבוק, איך היא הפכה להיות אחת הפלטפורמות המובילות בעולם?
כשאנשים מדברים על פייסבוק אין שום סיכוי שלא עובר להם בראש השם מארק צוקרברג. כולם יודעים שהוא הקים את פייסבוק. אבל האם אנשים יודעים איך