בעולם הדיגיטל שבו יש פרסומות בכל מקום, לא תמיד אפשר לבלוט רק עם פרסום סטטי. כשנכנסים לרשתות החברתיות, כל כמה פוסטים תופיע מודעת פרסומת ממומנת שמנסה לגנוב את תשומת הלב של המשתמשים ו… כמובן שגם להתחרות על הכיס שלהם. הציפייה כמובן היא להוביל להמרות רכישה וסגירת עסקה. בעולם המדיות הדיגיטליות, כשרוב העסקים עברו לפרסם ברשתות החברתיות -פרסום באמצעות סרטוני וידאו תופס תאוצה, ונכון להיום, אפשר להכריז עליו כמלך המודעות. וידאו יוצר עניין בגלל שהוא כל הזמן בתנועה, דברים משתנים לנו מול העיניים במהירות. השאלה החשובה היא – מה אנחנו זוכרים מכל זה בסוף?
פרסום בשלטי חוצות או בעיתונים מתבסס על עיצוב נכון ושיווקי לתמונה שמעבירה את המסר. פרסום דיגיטלי באמצעות וידאו הוא מורכב יותר דורש מחשבה עמוקה על התסריט, הצבעים, הצלילים, המוזיקה, המסר והוויזואליה הכוללת של הסרטון – זאת דרך לספר סיפור.
כמו בכל סיפור טוב, כדי לבנות סרטון וידאו שיתפוס את תשומת הלב, אבל גם יעביר את המסר כמו שצריך ויפתח את המסע אל עבר המוצר או השירות שלכם צריך לחשוב היטב:
מה מטרת הסרטון – מה אני רוצה להשיג? לידים? כניסה לאתר/דף נחיתה? שינוי תדמית?
מה הטקסט שאני רוצה שיופיע בסרטון – מה אני מנסה להעביר? מה המסר שלי?
כמה ארוך הוא צריך להיות כדי להעביר בדיוק את המסר?
איזה תכנים וויזואליים שיופיעו במהלך הסרטון יתאימו בצורה הכי טובה לטקסט ולמסר?
האם חייב לצאת ליום צילומים? או ש… אולי אפשר להסתדר עם טקסט מונפש?
צריך להוסיף אפקטים?
איזו מוזיקה יכולה להתאים ותייצר את האווירה שאני רוצה? (סוד קטן: המוזיקה היא בונוס, בעידן הדיגיטל רבים לא צופים בסרטונים עם סאונד)
איפה הסרטון יתפרסם? בניוז פיד? בסטורי? בפייסבוק? באינסטגרם? בטיקטוק?
איך ללכוד את תשומת הלב כבר מהשנייה הראשונה, ולשמר אותה עד השנייה האחרונה?
מי הקהל שייחשף לסרטון – ואיך בונים את כל אלה בהתאמה?
הסמארטפונים הביאו לכל אחד ואחת מאיתנו מצלמה ביד, שיכולה לצלם וידאו באיכות לא רעה בכלל. אבל, מעבר לצילומים צריך לדעת גם לערוך את חומרי הגלם לכדי מוצר מוגמר.
לכן, עדיף לבחור באנשי מקצוע שיחשבו בשבילכם.
אנחנו ב-Evya נשמח לשוחח איתכם ולהבין ביחד איתכם מה נכון לעשות כדי לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה עם סרטון וידאו – איך הוא יכול לשרת אתכם ואיזה סוג סרטון מתאים לכם (האם בכלל צריך וידאו? אולי למטרה שלכם לא? ואולי זאת הדרך הטובה ביותר…), ונאפיין ביחד את העסק כדי שנוכל לבנות ולהפיק עבורכם סרטון וידאו איכותי.
השאירו פרטים ונחזור אליכם.