פייסבוק הינה אחת הפלטפורמות המובילות להעלאת תכנים ברשת. בפייסבוק ניתן להעלות סוגים שונים של תכנים, טקסט, תמונות, לינקים, סרטונים, לייבים, מוצרים ועוד.
כבעלי עסק, פרסום תכנים פייסבוק זו במה נהדרת לקידום העסק והמוצרים / שירותים שלו. אך, על מנת להעלות תכנים בצורה הטובה ביותר כדאי להכיר את המידות של תמונות / סרטונים בפייסבוק ובהתאם לכך לייצר תכנים שיוצגו באיכות הטובה ביותר.
חשוב לדעת שהעלאת תכנים בהתאם למידות הרצויות הופכת את הנראות שלהם למקצועית יותר ויכולה להגדיל את העניין של לקוחות פוטנציאלים בעסק שלכם, ויחד עם זאת תוכן שתואם למידות מאפשר להציג את כולו בצורה האידיאלית.
שנתחיל?
הגדלים לתמונות בפייסבוק – facebook
מידות לתמונת cover / תמונת נושא בדף העסקי / בקבוצה:
במחשב – 940×350 פיקסלים
מובייל – 560×315 פיקסלים
מידות לתמונת פרופיל בדף העסקי:
תמונה מרובעת בגודל 150×150 פיקסלים
מידות לתמונה לפוסט בדף העסקי / בקבוצה:
רוחב התמונה צריך להיות 1200 פיקסלים
אורך התמונה יכול להיות דינאמי בין 628 ל- 1500 פיקסלים
הגדלים המומלצים:
1200×628 פיקסלים – במידה ואתם שמים לינק בפוסט, נשאבת תמונה באופן אוטומטי מהאתר והיא מוצגת במידות הללו בד״כ.
1200×900 פיקסלים
1200×1200 פיקסלים
1200×1500 פיקסלים
מידות לתמונה לסטורי בפייסבוק:
מידה קבועה בכלל המכשירים – 1920×1080 פיקסלים
מידות לתמונה של מוצר קטלוגי בדף העסקי:
תמונה מרובעת בגודל 500×500 פיקסלים
טיפים לסיום:
- חשוב לזכור שבגלל שיש מכשירים שונים בגדלים שונים בהם ניתן לצפות בדף העסקי, מומלץ לשים את התוכן החשוב במרכז התמונה.
- מומלץ לדאוג להעלות לפייסבוק קבצים עם משקל קטן ע״מ שטעינת הדף העסקי תהיה מהירה. להקטנת תמונות אנחנו ממליצים להשתמש באתר tinypng.
- מומלץ שבתמונות שמעלים לפוסט יהיו לא יותר מ- 20% מלל, פייסבוק מייצרים חשיפה נמוכה יותר לתכנים שעוברים את ה- 20% טקסט.