הפרסום הקלאסי – פרסום אופליין OFFLINE לעסק

הפרסום הקלאסי – פרסום אופליין OFFLINE לעסק

פרסום אופליין נחשב לשיטת פרסום מסורתית – פרסום בעיתונים ומגזינים, ברדיו, בשלטי חוצות, פליירים, הזמנות, כרטיסי ביקור וגם כל מוצר נלווה לעסק שלכם שהלוגו שלכם מופיע עליו (למשל מחברות מעוצבות, בקבוק ממותג, לוח שנה, קופסאות אוכל, כיסוי לסמארטפון או ללפטופ וכו'). בקצרה – פרסום שהוא לא אונליין (מקוון, בדיגיטל).

מצד אחד, בפרסום אופליין אין אפשרות לדעת כמה אנשים בדיוק נחשפו לפרסום שלכם וכמה מהם היו קהל לקוחות פוטנציאלי, אין אפשרות לדעת בוודאות כמה אנשים הגיעו אליכם דווקא דרך הפרסום הספציפי הזה (אלא אם הוא פורסם אך ורק במקום אחד, וגם אז זה לא מדע מדויק), מרגע הפרסום אין אפשרות לשנות משהו במודעה שהתפרסמה אם התגלתה בה טעות.

אבל, למשל, אם אתם בעלים של מוסך – הקהל שלכם מעביר לא מעט שעות בנהיגה. יכול להיות שפרסומת ברדיו למוסך שלכם, או על שלט חוצות שנמצא ליד כביש מרכזי יהיו יותר יעילים מאשר פרסום מודעה בפייסבוק או גוגל שעשויים להבלע בין עשרות מודעות נוספות שרלוונטיות יותר, נכון לאותו הרגע שהקהל נחשף אליהם. אפילו עץ ריח לרכב עם לוגו המוסך יכול לייצר 


פרסום טוב באופליין יכול לעזור לכם להשאיר טעם טוב ללקוחות שמתעניינים בשירותים או במוצרים שלכם אם תחלקו להם משהו קטן ואיכותי במתנה שישמש אותם בחיי היום יום, ויזכיר להם את העסק שלכם. למשל – מכון כושר יכול לחלק בקבוק מים רב פעמי לכל נרשם, בית דפוס יכול לחלק לוח שנה במתנה ללקוחות שמבצעים הזמנות גדולות, חברת הייטק יכולה לחלק דיסק און קי וכו'. בסופו של דבר המוצר יזכיר להם שהיה ביניכם חיבור כלשהו, ואם המוצר איכותי – יישאר גם רושם שהשירות שאתם מציעים הוא איכותי.

אם אתם מוכרים מוצרים שמגיעים באריזות או שקיות – יכול להיות שכדאי לכם להשתמש באריזה או שקית רב פעמית שעוצבה במיוחד בשבילכם, עם צבעי העסק שלכם, והלוגו שלכם, ולהשאיר איזשהו מסר פרסומי עליהם כדי שמי שייחשף אליהם (משפחה, חברים, זרים ברחוב) כבר יקבל איזשהו ערך מוסף עליכם גם אם הוא לא מכיר אתכם.

לסיכום, פרסום באופליין הוא הזדמנות נוספת לשיווק העסק שלכם, ומעניק אפשרות להשאיר רושם חיובי עליכם. בימים דיגיטליים אלו אולי לא כדאי להשקיע רק בפרסום אופליין. השילוב של פרסום דיגיטלי יחד עם פרסום נכון ומותאם באופליין יכול להשיג לכם את התוצאות שאתם רוצים ולהרים את העסק שלכם למעלה.

דברו איתנו, וביחד נחליט איך הכי נכון לפעול למען קידום העסק שלכם, גם באופליין.

דילוג לתוכן