כל אדם שחי על פני כדור הארץ יודע שפייסבוק היא אחת הפלטפורמות המובילות לפרסום בדיגיטל. אינספור מודעות ממומנות רצות ביום מאינספור בעלי עסקים שונים. כולם רוצים לפרסם בפייסבוק ומנסים למכור את המוצרים או השירותים שלהם דרך הפלטפורמה הזו.
השאלה הגדולה היא למה? למה כולם מפרסמים בפייסבוק?
ריכזנו עבורכם את 8 הסיבות המרכזיות שבגללם כדאי לפרסם בפייסבוק:
- עלויות זולות ביחס לפלטפורמות השונות – איך שלא נסתכל על זה, ביחס לפלטפורמות הפרסום השונות ברשת כמו גוגל, לינקדאין, טיק-טוק ועוד. פייסבוק נותנת במה לכולם, לכל מי שרוצה לפרסם וכמעט בכל עלות! לא בהכרח נכון לפרסם בתקציבים נמוכים מידי אבל, זה נותן במה לכל עסק לפרסם, ובעלויות זולות מאוד ביחד למתחרים
- פילוח קהל יעד בצורה מאוד מדויקת – כפי שציינו קודם, פייסבוק היא אחת מרשתות הפרסום המובילות בעולם, וכאחת כזו היא הספיקה לצבור דאטה אינסופי על המשתמשים בה. פייסבוק מאפשרת לנו לסמן בכל זמן נתון איפה אנחנו נמצאים, עם מי אנחנו נמצאים ויודעת לעקוב אחרי פעולות שאנחנו עושים כמו לייקים, כניסות למודעות שמעניינות אותנו, תחוצי עניין שלנו ועוד. זה מה שהופך את פייסבוק לפלטפורמה שמאפשרת למפרסמים בה להגדיר קהל מאוד מדויק!
- אפשרות לניתוח קהל היעד במהלך הפרסום – תוך כדי הפרסום בפייסבוק ניתן לנתח את התוצאות מהפרסום. באיזה גילאים התעניינו? מיקום גאוגרפי? מאיזה מכשיר הייתה יותר תנועה? ועוד…
- ביצוע רמרקטינג ללקוחות- רימרקטינג זה עולם שלם שרק עליו אפשר לבנות קורס. אבל בקצרה, רימרקטינג זו פעולה שדרכה המפרסם יכול ליצור שיווק חוזר לאנשים שעשו פעולה מסוימת לפרסום קודם. בפועל, מכירים את זה שאתם נכנסתם לאתר כלשהו או צפיתם בסרטון מסוים ולאחר מיכן קיבלתם כלמיני פרסומים הקשורים לזה? רימרקטינג
- מליארדי משתמשים מכל העולם- רוב האנשים בעולם נמצאים בפייסבוק, מה שאומר שניתן לפרסם את העסק שלנו לכל קהל שרק נרצה! זה אומר הכל
- ניתוח ביצועים והפקת דו״חות – המונח המקצועי לניתוח נתונים נקרא A/B Testing. בעזרת יכולת ליצור מס׳ מודעות עם מסר זהה בדרכים שונות מאפשרת לנו להבין לעומק מה מעניין את הקהל שלנו או איזה קהל מתעניין בעסק שלנו. ניתן לנתח ביצועים של פרסום לעומק, החל מכמה אנשים צפו באחוז מסוים מהסרטון, כמה אנשים הוסיפו מוצר לעגלה ובאיזה גילאים. ניתן לנתח ולהפיק דו״חות לכל דבר
- היום הרבה מאוד אנשים מחפשים בפייסבוק ולא בגוגל או פלטפורמה אחרת – אם פעם כשהיינו צריכים למצוא קוסמטיקאית או מאמן כושר היינו נכנסים אוטומטית לגוגל, היום זה כבר לא ככה. היום יש לא מעט תחומים שאנחנו מחפשים קודם כל בפייסבוק! בין אם דרך שורת החיפוש, בין דפים שונים, בתוך קבוצות. פייסבוק מאפשרת להגיע כמעט לכל עסק אם יש לו דף עסקי
- פרסום בקבוצות ייעודיות הרלוונטיות לתחום העסקי שלך – היתרון העצום של פייסבוק הינו היכולת לפרסם באופן אורגני דרך קבוצות ייעודיות שרלוונטיות לתחום העסק שלך! ישנן כל-כך הרבה קהילות המאגדות סביבן אנשים לפי תחומי פילוח שונים כמו: תחביבים, מיקום מגורים ועוד. למה שלא נשתמש בזה?
אם נסכם את כל מה שנאמר במאמר הזה, פייסבוק היא פלטפורמה מאוד כדאית לפרסם בה ממגוון סיבות. היא גרמה לעולם הפרסום בדיגיטל להיות נגיש לכולם ולאפשר לפרסם לכולם. אנחנו לא אומרים שזו הפלטפורמה הכי טובה או הכי נכונה לכל עסק אבל היא לגמרי אפשרית ונגישה לכל עסק.