ערוצי פרסום בדיגיטל

ערוצי פרסום בדיגיטל

כשאומרים לכם פרסום בדיגיטל, למה מתכוונים?
פרסום בדיגיטל זה בפועל כל תוכן שעולה במדיות האינטרנטיות באשר הן…

  • העלתם פוסט לדף שלכם? פרסום בדיגיטל
  • עשיתם קמפיין בגוגל לעסק שלכם? פרסום בדיגיטל
  • סטורי באינסטגרם? פרסום בדיגיטל
  • שיתוף בפייסבוק? פרסום בדיגיטל

כן, כל פעילות במדיות נחשבת לפרסום בדיגיטל.
אז כשאתם רוצים לעשות לעסק שלכם פרסום בדיגיטל, איזה פרסום תעשו?
אין המלצות למה כדאי יותר או פחות, לכל עסק מתאים פרסום שונה בדיגיטל.

יש לערוך ניתוח לעסק ומחקר של הקהל והמתחרים ע״מ להבין מה הכי נכון ומתאים לכל עסק בנפרד.

זו העבודה של משרדי פרסום, ואם נדייק זה התפקיד של ה- planer במשרד פרסום.

לפניכם הרשתות הפופולריות ביותר בהן משתמשים לצורך פרסום בדיגיטל (שוב, כל עסק והפלטפורמה / אופי הפרסום שמתאים לו):

  • פייסבוק – ללא ספק, המדיה הפופולרית ביותר בישראל ובנוסף, פלטפורמת פרסום מרכזית בארץ
  • אינסטגרם – מדיה חזקה מאוד בקרב הצעירים! אם העסק שלכם ויזואלי, כדאי לשקול שימוש במדיה
  • טוויטר – פחות נפוצה בישראל, מטרתה לתת למשתמש אפשרות למשפט קצר בעניין מסויים
  • לינקד-אין – מדיה חברתית המשרתת בעיקר בעלי עסקים ואנשים מעולם ההייטק, אז לעסק שלכם יש קשר כלשהו לעולם הזה- זו הפלטפורמה
  • יוטיוב – פלטפורמה שמשרתת אותנו בעיקר לסרטונים ומוזיקה אבל היי, אפשר ממש לייצר עמודים עסקיים ולהעלות תכנים כמו בכל רשת חברתית אחרת, אז אם סרטונים זה הצד החזק שלכם, נצלו את הפלטפורמה

יש עוד לא מעט פלטפורמות ברשת: פינטרסט, טיק טוק, סנאפצ'ט ועוד ועוד ועוד….

אמנם העולם מדבר כל הזמן על פרסום בפייסבוק ואינסטגרם אבל זה הכל תלוי בעסק שלכם, במוצר, בקהל… 

אל תנסו לקבל החלטות לפרסום בלי בסיס, יש עסקים שלמים שזו העבודה שלהם- לחקור, לברר, לבקר במקומות שהקהל שלכם נמצא, לשאול שאלות, לנתח ולהסיק מסקנות לגבי הפרסום המתאים ביותר עבורכם!

פרסום נכון זה לא רק לפרסם פוסט בלי מטרה כדי להגיד ״פירסמתי״ זה לבנות אסטרטגיה.
כשמדובר בפרסום לעסק שלכם אל תחסכו, זו ההוצאה הכי משתלמת שתהיה לכם.
לכל שאלה או ייעוץ מוזמנים להתקשר אלינו>> 050-9545441

אביה דיזיינז – משרד פרסום לעסקים – evya designs, נשמח להעיף את העסק שלכם בדיגיטל.

דילוג לתוכן