המדריך המלא ליצירת קמפיין ממומן בפייסבוק

המדריך המלא ליצירת קמפיין ממומן בפייסבוק

כבעלי עסקים כל הזמן אנחנו שומעים מסביבנו, ״פרסום בפייסבוק״, ״עשית קמפיין למבצע?״, ״הפייסבוק מביא לקוחות דרך הקמפיינים״ וכדומה.

כן, היום אחת הדרכים הנפוצות ביותר לפרסם בעלויות זולות לקהל רחב ויחד עם זאת מאוד ממוקד לפי תחומי עניין ומאפיינים נוספים שנגדיר.

אמנם יצירת וניהול קמפיין זו תורה שלמה שמכילה בתוכה המון ידע, מיומנויות וניסיון, אבל כדי ליצור קמפיין לא צריך להכיר את כל ״התורה״, צריך לדעת מהן הפעולות ליצירתו.

בעתיד שתתנסו בהמון קמפיינים ותעמיקו בתחום תתחילו להכיר לאט לאט את כל העולם הזה שנקרא קמפיינים בפייסבוק.

אז אם כבר יש לכם ביזנס מנג׳ר לעסק הכולל בתוכו דף עסקי וחשבון מודעות אז אפשר להתחיל ישר לפי השלבים הבאים. במידה ואין לכם ביזנס מנג׳ר, היכנסו למאמר הבא, קראו אותו וצרו ביזנס מנג׳ר לפי השלבים: https://bit.ly/3aA7tPP


אז איך יוצרים קמפיין?

  • נכנסים לחשבון מנהל המודעות ולוחצים על צור
  • בוחרים את מטרת הקמפיין
  • יצירת הקמפיין (דוגמה לקמפיין נפוץ – קמפיין תנועה)
  • יצירת סדרת מודעות – שם סדרת המודעות ויעד התנועה
  • יצירת סדרת מודעות – הגדרת קהל היעד
  • סדרת מודעות – הגדרת מיקומה הפיזי של המודעה
  • סדרת מודעות – הגדרת תקציב לקמפיין (לאחר מיכן לחיצה על המשך ליצירת המודעה)
  • יצירת מודעה – שם המודעה והגדרת דף פייסבוק / אינסטגרם שיפרסם את המודעה
  • יצירת מודעה – סוג המודעה
  1. יצירת מודעה – בניית המודעה

זהו, לאחר שתלחצו על אישור הקמפיין יווצר ויועבר לאישור של פייסבוק. במידה ועשיתם הכל כמו שצריך פייסבוק יאשרו את המודעה שלכם (לוקח עד 24 שעות) ולאחר מיכן המודעה שלכם תרוץ בפייסבוק לקהל היעד שהגדרתם

כך תראה המודעה שתפרסמו:


דגשים אחרונים:

  • חשוב להבין שפייסבוק גובים מכם תשלום לפי חשיפה לקהל ולא לפי התוצאות
  • לכן, חשוב לבצע אופטימיזציה כל הזמן לקמפיין כדי לשפר את העלות לתוצאה
  • לא מוכרים בקמפיין אחד- חשוב לבנות אסטרטגיה של מס׳ קמפיינים במטרות שונות. האסטרטגיה תאפשר לכם לצבוע קהל רלוונטי
  • חשוב להגדיר אמצעי תשלום לחיוב לפני שמפעילים קמפיין, וכמובן לבקר אחרי תוצאות הקמפיין כדי לשלוט בכסף שנגבה מכם ובתוצאות שלו
  • פייסבוק לא מאשרים כל מודעה ואין לזה כללים מדויקים, לומדים זאת עם הזמן אבל כדאי להכיר שפייסבוק לא מאשר תמונה לקמפיין אם יש עליה יותר מ-20% טקסט, בנוסף לא מאשר קמפיין עם תמונות חושפניות


בהצלחה!

AllEscort דילוג לתוכן