המדריך המלא לביזנס מנג׳ר בפייסבוק – ככה עושים את זה נכון.

המדריך המלא לביזנס מנג׳ר בפייסבוק – ככה עושים את זה נכון.

פייסבוק הגיעה אלינו לפני קצת יותר מעשור ומאז עברה מגוון שיוניים ועדכונים, היא התחילה כרשת חברתית סגורה עבור אוניברסיטת הרווארד והפכה לאחת הרשתות חברתיות המובילות בעולם.

כיום פייסבוק היא לא רק רשת חברתית, אלא גם אחת הפלטפורמות המובילות בארץ לקידום עסקים.

אז מאיפה מתחילים?

פתחתם עסק לא מזמן ואתם רוצים לחשוף אותו לעולם? פייסבוק היא מקום נהדר להתחיל בו את התהליך. פייסבוק היא פלטפורמה המאפשרת חשיפה עצומה בעלויות סבירות.

בשלב הראשון עליכם ליצור דף עסקי לעסק שלכם. הדף יכיל את לוגו החברה, אודות החברה, תמונות, מוצרים וכמובן עדכונים שוטפים. כן, זה קצת נשמע כמו אתר, אבל ״אתר״ בתוך הפייסבוק. 

כיום המון אנשים ניגשים לפייסבוק ומחפשים שירותים ומוצרים שונים, בשונה מפעם, שפלטפורמת החיפוש המרכזית הייתה גוגל.

איך ליצור דף עסקי?

אז כדי ליצור דף עסקי, בשלב הראשון עליכם להיכנס לקישור הבא: 

https://www.facebook.com/pages/creation/

לאחר מיכן עליכם ללחוץ על כפתור ״התחל״ שתחת הנושא ״עסק או מותג״.

מכאן ואילך אתם תמלאו את כל הפרטים שפייסבוק ידרשו מכם: 

  • שם העסק- כפי שיוצג בפייסבוק 
  • הקטגוריה העסקית- חשוב מאוד לבחור את הקטגוריה הרלוונטית ביותר כי היא משפיעה על תוצאות החיפוש בפייסבוק ועל סוג האנשים שמגיעים אליכם 
  • העלאת תמונת פרופיל- תעלו את הלוגו של החברה שלכם בגודל 150×150
  • העלאת תמונת נושא (cover)- מומלץ מאוד להעלות לשם סרטון תדמית של העסק אם יש לכם, במידה ולא תעלו תמונה איכותית שמשדרת את מה שהעסק שלכם עושה. גודל 820×460.

זהו, הדף העסקי שלכם נוצר! אבל הוא ממש לא מוכן עדיין…

מהשלב הזה, שהדף שלכם ״באוויר״ וכל משתמש יכול לראות אותו, עליכם לדאוג שהוא יראה טוב, יכיל את כל המידע הרלוונטי ללקוח, החל מאודות, תמונות, מוצרים וכדומה. התחילו לעדכן אותו באופן שוטף, הזמינו את חברים שלכם לעשות לדף לייק, קבעו כפתור פעולה לפייסבוק (התקשרות, שליחת הודעה וכדומה).

בניתי דף עסקי, איך יגיעו לקוחות?

נכון, זה שיש דף עסקי בפייסבוק לא אומר שישר יגיעו לקוחות לעסק. עליכם לדאוג שהאנשים הרלוונטיים לעסק שלכם יגיעו אליכם לדף וירכשו את המוצר או השירות שאתם מוכרים. האנשים האלו הם קהל היעד שלכם!

בפייסבוק יש אפשרות ליצור מודעות ממומנות שיגיעו בדיוק לקהל היעד שלכם! פייסבוק מאפשרים לגעת במאפיינים דמוגרפיים, התנהגותיים ואף בתחומי עניין של אנשים. 

איך יוצרים מודעות ממומנות?

תחילה עליכם, ליצור חשבון business manager. הביזנס מנג׳ר הוא ה״חשבון העליון״ שאליו נקשר את הדף העסקי שלנו ובתוכו ניצור את חשבון המודעות שלנו. בשמו כן הוא,  ביזנס מנג׳ר – מנהל העסק. בתוכו ננהל את הדף העסקי ואת המודעות הממומנות שלנו.

בכדי ליצור חשבון ביזנס מנג׳ר היכנסו לקישור הבא:

https://business.facebook.com/overview/

בחלון שיפתח לחצו על צור חשבון והתחילו למלא את הפרטים שפייסבוק דורשים ממכם: שם העסק, כתובת מייל, כתובת העסק וכו׳.

יצרתי חשבון ביזנס מנג׳ר, מה עכשיו?

עכשיו כשיש לכם חשבון ביזנס מנג׳ר, עליכם לקשר אליו את הדף העסקי שלכם. פשוט לחצו על כפתור ״הוסף דף״, הכניסו את שם הדף ולחצו על אישור.

כעת, כשהדף העסקי שלכם מופיע בביזנס מנג׳ר, זה הזמן ליצור חשבון מודעות אשר דרכו תייצרו מודעות ממומנות.

לחצו על ״צור חשבון״ ולאחר מיכן על ״יצירת חשבון מודעות״. הכניסו את שם חשבון המודעות, רצוי שיהיה זהה לשם העסק שלכם, לחצו על ״הבא״, במסך הא תצטרכו לבחור עבור מי אתם יוצרים את חשבון המודעות שלכם, בחרו באפשרות ״העסק שלי״ ולחצו על אישור.

לסיכום:
תרשים זרימה של מבנה עסק בפייסבוק

זהו,

יש לכם חשבון ביזנס מנג׳ר המכיל את הדף העסקי שלכם ואת חשבון המודעות שלכם, אפשר להתחיל לקדם את העסק שלכם בפייסבוק!

דילוג לתוכן