בעלי עסק, רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם? הגיע הזמן להתחיל לקדם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק! הדף העסקי שלכם בפייסבוק הוא הפנים של העסק שלכם ברשת. הדף העסקי יכול בלא מעט מקרים אפילו להחליף אתר תדמית! הכל תלוי באיך נראה הדף שלכם, כמה הוא יעיל בעבור הלקוחות והאם הוא נראה מקצועי ואמין.
במידה ואין לכם דף עסקי בפייסבוק, לחצו כאן ועברו למדריך ליצירת דף עסקי לעסק שלכם!
במידה ויש לכם דף עסקי בפייסבוק, יש לכם שתי אפשרויות לקדם אותו:
- באופן ממומן ע״י יצירת קמפיין לקידום לדף: קמפיין מעורבות, קמפיין לייקים לדף או אפילו קמפיין מכירתי כמו קמפיין תנועה לאתר, קמפיין לידים או קמפיין המרות. לא יודעים איך ליצור קמפיין ממומן? לחצו כאן ועיינו במדריך ליצירת קמפיין ממומן בפייסבוק
- באופן אורגני ע״י ביצוע פעולות באופן שוטף שיגדילו את הסיכויים שאנשים יעשו לייק לדף העסקי שלכם. לייק לדף = משתמש שרואה את כל הפרסומים שלכם = לקוח פוטנציאלי
לפניכם 8 פעולות שמומלץ לעשות ע״מ לקדם את הדף העסקי שלכם באופן אורגני ולהגדיל את כמות הלייקים שלו:
- עדכון העסק בפרופיל האישי שלכם ושל העובדים שלכם- בפרופיל האישי שלכם ניתן לציין באודות היכן אתם עובדים, אז אם אתם הבעלים של העסק ציינו זאת ובחרו את הדף של העסק, אם יש לכם עובדים בעסק, בקשו מהם לעדכן בפרופיל האישי שלהם שהם עובדים בעסק שלכם, אם אפשר להגדיל חשיפה בחינם, מה לא?
- שיתוף העמוד העסקי בפרופיל האישי שלכם- יש פוסטים שפרסמתם בדף שאתם גאים בהם או רוצים לחשוף אותם ליותר אנשים? שתפו את הפוסט בפרופיל שלכם, זה יכול להביא עוקבים חדשים לדף שלכם
- הזמנת חברים לסמן לייק לדף- בצד ימין של הדף (במידה והפייסבוק שלכם בעברית) יש את התפריט ניווט של הדף ובצד שמאל יש נתונים כללים על הדף כמו: דירוג, אודות ובין היתר גם כמות לייקים, ממש מתחת לקטגוריה הזו יש אפשרות להזמין חברים לעשות לייק לדף, שלחו להם הזמנות לדף ועל הדרך בקשו מהחברים שלכם להמליץ לחברים שלהם על הדף שלכם, בשביל זה יש חברים
- תוכן, תוכן ועוד תוכן מקורי- תנו לאנשים שעשו לייק לדף שלכם תוכן מעניין וייחודי, תעלו תוכן בצורה שוטפת שייתן ערך לעוקבים שלכם וזה רק יגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם לעוקבים שלכם ב- wall שלהם! ואל תשכחו לשלב בפוסט (במידה ורלוונטי) תיוג של האנשים שנמצאים איתכם וביצוע צ׳ק אין של מקום העסק או בכלל, של המקום שאתם נמצאים בו. אגב- התוכן שפייסבוק הכי חושף לקהל שלו זה ״לייבים״- סרטוני לייב שאתם מעלים לדף או לסטורי של הדף- אז אם בא לכם לשתף לייב מישיבה מעניינת, לקוח מרוצה או אפילו משאית שפורקת סחורה לעסק שלכם, לייב יביא לכם הרבה חשיפה!
- הכללת הדף העסקי בהצעות לדפים דומים- בהגדרות של הדף יש משבצת שנקראת ״הצעות לדפים דומים״- וודאו ש- v מסומן במשבצת הזו. ברגע שסימנתם את המשבצת הזו פייסבוק יציג את דף העסק שלכם בעת המלצה על דפים דומים שאנשים עשויים לאהוב
- הזמנת אנשים שהראו מעורבות אבל עדיין לא עשו לייק- אנשים רבים מבצעים מעורבות כלשהי לפוסטים שאתם מעלים, לא כולם בהכרח עשו לייק לדף שלכם. יש את אלו שראו חבר שלהם שהגיב על הפוסט, אחות שעשתה לייק או שכן שעשה שיתוף, וחלקם עשו גם הם פעולת מעורבות כלשהי גם אם הם לא עוקבים אחרי הדף שלכם. אז תעקבו מידי פעם אחר הפעולות שנעשות בפוסטים שאתם מפרסמים ואם זיהיתם מישהו שלא עשה לייק לדף (יהיה לידו כפתור ״הזמן״) הזמינו אותו לאהוב את הדף שלכם, אם הוא אהב פוסט מסויים יש סיכוי גבוה שהוא יעשה לייק לדף כי ירצה לראות פרסומים דומים
- פרסום בקבוצות רלוונטיות- אל ״תתקעו״ בבועה שלכם, שוטטו בפייסבוק, ראו מה המתחרים שלכם עושים ובעיקר, חפשו קבוצות רלוונטיות לנישה שלכם שיהיה ניתן לדחוף בהן את העסק שלכם. וכשאני אומרת ״לדחוף״ אני לא מתכוונת לייצר תוכן שלא נותן ערך בקבוצה, אלא ההיפך, לנצל את מטרת הקבוצה ולקחת שם את הבמה ולהציג את העסק בהתאם למטרת הקבוצה
- דבר אחרון, ואולי הכי חשוב באופן כללי בעולם הפרסום ברשת ובפרט בפייסבוק… תמיד, אבל תמיד תיצרו קישורים לעמוד העסקי שלכם מכל המדיות השונות של העסק: מהאתר שלכם, חתימה במייל, עמוד אינסטגרם, ערוץ יוטיוב וכדומה- כך בדיוק מייצרים ״רשת״ חברתית!
אף אחד לא אמר שקידום אורגני זו עבודה קלה, לא בגוגל, לא בפייסבוק ולא בשום ערוץ שיווקי אחר, בין אם הוא אונליין או אופליין. פרסום אורגני זו עבודה סזיפית, אבל עבודה שמביאה תוצאות לטווח הרחוק והכי חשוב, ללא עלות!
אביה דיזיינז – משרד פרסום לקידום עסקים