6 טיפים לקידום יעיל בפייסבוק

6 טיפים לקידום יעיל בפייסבוק

כיום, כמעט לכל בעל עסק יש נוכחות דיגיטלית בפייסבוק. הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לכל עסק ליצור דף עסקי בחינם בו בעל העסק יכול להעלות תכנים, פרסומים, שירותים, כפתורי הנעה לפעולה ואפילו ליצור חנות דיגיטלית בתוך דף הפייסבוק דרך הפיצ׳ר החדש של פייסבוק facebook pay.

למה פייסבוק היא הפלטפורמה האידיאלית לעסק שלך?

כפי שצוין קודם, ברמה של יצירת הנכסים פייסבוק היא חינמית! יתרה מכך, היא מהווה תחליף מצוין לאתר תדמית / אתר חנות בחינם. בנוסף, אינסטגרם שייכת לפייסבוק וכחלק מהחיבור בניהן, מאוד נוח לנהל את שתי הפלטפורמות הללו דרך ממשק הפייסבוק.

שורה תחתונה – אם הפיצ׳ר החדש שמאפשר רכישה מפייסבוק / אינסטגרם יצלח בשוק, בעלי עסקים כבר לא יצטרכו לשלם עשרות אלפי שקלים על בניית אתרי אינטרנט כי הם יקבלו מענה יעיל ואיכותי מהפלטפורמות פייסבוק ואינסטגרם.

איך לקדם באופן יעיל את העסק שלי בפייסבוק?

על מנת שכבעלי עסק תוכלו לקדם בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם בפייסבוק, ריכזנו עבורכם 6 טיפים קטנים שיכולים לעשות שינוי גדול בנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם:

  1. הגדרת קטגוריית עסק מדויקת –

בעת יצירת דף עסקי פייסבוק מאפשרת להוסיף קטגוריה רלוונטית לעסק. אבל, לאחר שנוצר הדף העסקי, יש אפשרות בהגדרותה דף להוסיף עד 3 קטגוריות לעסק. חשוב מאוד לנצל את ״הבמה״ הזו ולהכניס קטגוריות עסקיות רלוונטיות כי כשפייסבוק לומד את קהל היעד שלנו הוא מתבסס בין היתר על פעולות שלהם בדפים אחרים. במידה והקטגוריה העסקית של הדף מדויקת, פייסבוק יודע לקשר קהל רלוונטי לדף העסקי של העסק

  1. מתן שם רלוונטי ומדויק המכיל מילות מפתח לדף –

תחילה, חשוב לציין כי בעת יצירת הדף חשוב לתת לו את שמו המדויק של העסק מכיוון שלאחר שהדף נוצר יכולים להיות קשיים מול פייסבוק בשינוי שם הדף. מעבר לשם המדויק של העסק חשוב לציין את מילת המפתח הרלוונטית ביותר עבורו. ז״א שאם יש עסק בתחום הבניה שנקרא ״א.ב.ג יזמות פרויקטים״ לדוגמה, זה לא מספיק שכך יקרא הדף. ע״מ שימצאו את הדף בשורת החיפוש של פייסבוק כעסק המתעסק בבניה, מומלץ לכתוב בשם הדף: ״א.ב.ג יזמות פרויקטים – קבלן בניה״ / ״א.ב.ג יזמות פרויקטים –בניית וילות״ וכדומה.

אגב, אם הקהל של הדף הוא בינלאומי ולא רק מישראל, מומלץ לשים את שם הדף גם באנגלית.

  1. פרסום בקבוצות רלוונטיות –

היכולת לפרסם באופן אורגני בקבוצות פייסבוק היא מדהימה! בעזרת הקבוצות ניתן להגיע לקהלי יעד מדויקים ולפרסם להם תכנים על העסק בחינם (בד״כ, כי יש קבוצות שמנהלי הקבוצה שלהם דורשים עבור הפרסום בה כסף). כיום, יש בפייסבוק אינספור קבוצות המרכזות בתוכן אנשים בעלי מכנה משותף כלשהו, זה יכול להיות מקום מגורים, תחביב, בעיה כלשהי וכדומה. ריכזו עבורכם את קהל היעד שלכם במקום אחד, לא תשתמשו בזה?!

  1. הגדרת מטרה חודשית ובניית תכנית חודשית לפוסטים –

אל תעלו פוסטים לפייסבוק בלי אג׳נדה. תגדירו בתחילת כל חודש מה המטרה שלכם? מה אתם רוצים לקדם בעסק שלכם? ולאחר מיכן תחליטו אילו תכנים יעלו לדף ויקדמו את המטרה שלכם.

  1. שיוך כפתור שליחת הודעות לפוסט –

למקרה ולא ידעתם, בעת העלאת פוסט לפייסבוק ניתן לשייך אליו כפתור שליחת הודעת מסנג׳ר / וואטסאפ (במידה והדף העסקי שלכם מקושר לחשבון וואטסאפ). אם כבר אתם מעלים תוכן איכותי לדף, תקשרו אותו לכפתור קריאה לפעולה וכך תגדילו את הסיכויים שלכם לקבל לידים באופן אורגני ולא ממומן.

כך זה נראה:

  1. קישור בין פוסט לאתר/ נכס דיגיטלי אחר של העסק –

הרבה עסקים בוחרים ליצור נוכחות דיגיטלית בכל הפלטפורמות הקיימות בדיגיטל, זה לא בהכרח נחוץ, אבל אם כבר קיימת לעסק נוכחו דיגיטלית במגוון פלטפורמות, ואם עולים לפלטפורמות הללו תכנים איכותיים, למה לא לקשר בין כל הפלטפורמות? הרי מכאן נולד המונח ״רשת חברתית״, המהוות של רשת חברתית היא ליצור לאדם / עסק / אומן וכדומה קישור בין כלל הנכסים שלו ברשת. על מנת לקדם את הקישור בין הנכסים השונים ברשת, יש לדאוג שבכל פרסום שאנחנו מעלים לרשתות החברתיות, לשים לינק לנכס אחר. העלתם סרטון לפייסבוק? תקשרו אותו לערוץ היוטיוב שלכם. העלתם סרטון ליוטיוב? שימו לינק לכשהו לאתר שלכם. הבנתם?

ככה תצרו רשת חברתית אחת גדולה לעסק שלכם.

דילוג לתוכן