האם עדיין משתמשים בפרינט כשיטת פרסום לעסק?

האם עדיין משתמשים בפרינט כשיטת פרסום לעסק?

כבר שמענו פעמים רבות שאמרו ש"הפרינט מת": לאחר שהאינטרנט הגיח לאוויר העולם, כשהתפרסם הבאנר הראשון, ומאז שקמפיינים דיגיטליים החלו לצוץ כמו פטריות בגשם. אז נכון שבפרינט, בניגוד לדיגיטל אין אפשרות לבדוק כמה אנשים צפו במודעה שלכם או לטרגט באופן מדויק את קהל היעד, אבל זה לא אומר שכדאי לזנוח לגמרי פרסום גם בפרינט. 

אפשר להסתכל על ה"חסרונות" כיתרונות:

 אי אפשר להתעלם מכך שהפרינט הוא עוד אמצעי לחשוף את השירותים ולמוצרים שלכם לכמה שיותר זוגות עיניים.
 בגלל שאין שליטה מוחלטת על קהל היעד, אנשים שאולי לא חשבתם עליהם כקהל עשויים להתעניין במה שיש לכם להציע

 לא כל האוכלוסייה בישראל עברה לדיגיטל. יש מוצרים ושירותים שרק דרך הפרינט ניתן להגיע לאנשים הללו. בני הגיל השלישי למשל, הוא קהל צרכני שהרבה שוכחים ממנו! הציבור החרדי אומנם לאט לאט משתלב גם בעולם הדיגיטלי, אך עדיין רובו מנותק ועדיין לא התקדם לשם לגמרי.

למרות זאת, פרסום מודעות בפרינט לא עובד כמו קסם – בדיוק כמו בדיגיטל, גם בפרינט צריך להשקיע מחשבה ב: 

 איפיון הקהל שאליו המודעה מופנית

 אופן כתיבת התוכן למודעה – איזה מסר רוצים להעביר? מהי מטרת הפרסום?

 נראות גרפית של המודעה – מה כדאי להבליט? איזו תמונה כדאי לשלב עם הטקסט? 

 בדיקה אילו עיתונים ומקומונים הם הרלוונטים לפרסום המודעה – יש עיתונים יומיים, יש שבועונים ויש ירחונים. יש עיתונים חדשותיים כלליים, יש מקומונים ויש מגזינים בנישות מאוד ספציפיות (ספורט, כלכלה, אופנה וכו').

 מיקום המודעה – יש הבדל בין פרסום בעמוד הראשון, לעמוד האמצעי, אם מדובר במודעה שמתפרסת על שני עמודים, עמוד אחד או בריבוע קטן לצד מודעות אחרות.

בניגוד לצפייה בטלוויזיה או גלישה באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות שמבצעים במהלכם פעולות נוספות, כשרוב האנשים קוראים עיתון הם מקדישים את רוב תשומת הלב שלהם לכך, ועוברים עמוד עמוד. המשמעות היא שהאפשרות שהקורא ייחשף לפרסומת שלך גדלה ביחס לדילוג על פרסומות דיגיטליות, פרסומות בתוכניות טלוויזיה מוקלטות, או גלילה מהירה של הפיד ברשתות החברתיות. לכן, רצוי שהמודעה תהיה כמה שיותר יעילה ומתוכננת היטב על מנת שהיא תצליח למשוך את תשומת הלב של הקורא אליה, אפילו אם לרגע הוא כמעט דילג עליה בעין.

אם אתם רוצים פרסום בפרינט שיהיה אפקטיבי, מושך את העין, וכזה שכולם ידברו עליו- דברו איתנו!

 אנחנו ב-Evya נשמח לשוחח איתך, להבין את הצורך שלך, ולייצר מודעה שמתאימה בדיוק עבורך.

דילוג לתוכן